lördag 20 augusti 2011

Anställd!! Tjoho!

Blev uppringd av bemanningen igår morse klockan 8:15..kan du jobba 9-17..hm..jo..ok..väcka barn..packa..ringa mamma och fråga om barnvakt (på grund av två tjuriga barn som absolut inte ville åka på fritids och fsk)..mormor sa ja. Iväg till mormor och vidare till Sandarne och måsens fsk. När jag var där så ringde dom från Hällans förskola dit jag var på intervju på torsdagen. Vi har pratat och undrar om du vill ha en av tjänsterna? Va? jag?..oj..hadde ju sökt för att få det men inte väntat att jag skulle få det (vilket självförtroende jag har..haha). så pang rjong så har jag fått jobb..börjar en heltid på måndag..både kul och läskigt. blir säkert tufft i början innan vardagen går ihop. Tur ´barnen har pappa som bara jobbar max till 16 vaje dag så det blir inte super långa dagar.. Så nu är jag glad :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar